З будь-якими питаннями 
дзвоніть:

Часті питання

Що робити, якщо посилка йде без трек-номера?

У будь-якому випадку, посилку потрібно зареєструвати у нас на сайті, як тільки продавець надішле Вам підтвердження, що вона відправлена. Це потрібно для того, щоб ми знали, що Ви очікуєте посилку. По прибуттю на склад, посилці буде присвоєно код відстеження, під яким вона вже буде відправлена з Китаю в Україну — про це Ви отримаєте від нас повідомлення на e-mail. У більшості випадків, така посилка буде автоматично оформлена на відправку в Україну.

Як дізнатися курс по якому підрахована вартість доставки в гривнях?

Для розрахунку береться курс на офіційному сайті ПриватБанку https://privatbank.ua. Зверніть Вашу увагу, курс може змінюватися протягом дня.

Як поповнити баланс?

Щоб поповнити баланс в Особистому кабінеті і потім здійснювати з нього оплату наших послуг, Вам необхідно перейти у вкладку 'Баланс' і натиснути 'Поповнити баланс'.

Тільки латинські символи дозволено

1. Отримувач вантажу самостійно;

2. Довірена особа отримувача, згідно оформленого отримувачем нотаріального доручення;

3. Митний брокер третьої сторони, згідно укладеного з отримувачем договору на надання брокерських послуг;

4. Брокер компанії , згідно договору на надання брокерських послуг, укладеного з отримувачем.

Чи можна видалити посилку?

Посилку можна видалити до того моменту, поки вона ще не доставлена на склад в Китаї і не змінила статус на 'Отримано на складі'.

Як дізнатися, де моя посилка зараз?

Ви в будь-який час можете відстежити місцезнаходження своєї посилки по треккінг-коду, який Вам надішле на електронну пошту магазин (продавець). Якщо Ви зареєстрували нову посилку, то з цього моменту Ви будете отримувати e-mail повідомлення, і, після отримання посилки в Києві, смс від нас про місцезнаходження Вашої посилки. Також, у Вашому профілі на нашому сайті, буде змінюватися статус посилки. При будь-якому зволіканні з нашого боку Ви можете зв'язатися з нами, і ми уточнимо актуальний статус Вашого замовлення.

Як довго я можу редагувати посилку?

Посилку можна редагувати до того моменту поки її не оформили на відправку в Україну. Зверніть увагу, якщо посилка вже отримана на складі в Китаї, то відредагувати Код Відстеження не можливо.

Де може бути проведено митне оформлення вантажу

Митне оформлення проводиться на Центральній Сортувальній Станції (ЦСС) за адресою: м. Бориспіль, вул. Броварська, 3 ( можливо додасця літера А ) за таким розкладом:

День тижня Час роботи

Понеділок з 9:00 до 17:45

Вівторок з 9:00 до 17:45

Середа з 9:00 до 17:45

Четвер з 9:00 до 17:45

П’ятниця з 9:00 до 17:45

Субота з 9:00 до 17:45

Неділя з 9:00 до 17:45

Коли вантаж потребує митного оформлення?

Усі вантажі, що надійшли на митну територію України, потребують митного оформлення, незалежно від їх вмісту та вартості.

Коли вантаж потребує сплати митних платежів?

Сплата ПДВ є обов'язковою для вантажів із сумарною фактурною вартістю більшою ніж 100 Євро (ст. 196.1.17 ПКУ). Для підакцизних товарів будь-якої вартості (ст.234 п.3 МКУ) та для інших вантажів із сумарною фактурною вартістю більшою ніж 150 Євро, крім ПДВ, також має бути сплачено мито (ст.234, п.2 МКУ).

Як визначається сумарна фактурна вартість товару (партії товарів)?

- Сумарна фактурна вартість (партія товарів) – сумарна вартість всіх вантажів, що надійшли до України від одного відправника на адресу одного

- Вартість транспортування і підвищеної відповідальності TGL Express на період транспортування не включаються до сумарної фактурної вартості вантажів, які надійшли на адресу приватних осіб.

Розмір митних платежів

Для вантажів з сумарною фактурною вартістю більшою 100 Євро, але меншою 150 Євро: мито не нараховується;

ПДВ складає 20% від суми, що перевищує 100 Євро (ст. 196.1.17 ПКУ)

Вантажі підлягають письмовому декларуванню з використанням декларації форми М16.

Приклад 1: Вартість вантажу 120 Євро Мито: не нараховується ПДВ: (120 Євро-100 Євро) * 20%= 4 Євро Митні платежі загалом: 4 Євро Оплата проводиться в гривнях за курсом НБУ на дату подання митної декларації. Для вантажів з сумарною фактурною вартістю більшою 150 Євро, але меншою 10 000 Євро: мито складає 10% від суми, що перевищує 150 Євро (ст. 374, п.7 МКУ); - ПДВ складає 20% від суми, що перевищує 100 Євро і раніше нарахованого мита (ст. 196.1.17 ПКУ). Вантажі підлягають письмовому декларуванню з використанням декларації форми М16.

Приклад 2: Вартість вантажу 200 Євро Мито: (200 Євро-150 Євро)*10%=5 Євро ПДВ: (200 Євро-100 Євро + 5 Євро) * 20%= 21 Євро Митні платежі загалом: 26 Євро Оплата проводиться в гривнях за курсом НБУ на дату подання митної декларації.

Для вантажів з сумарною фактурною вартістю більш ніж 10000 Євро:

- в залежності від виду товару, нараховується повна ставка мита від сумарної фактурної вартості вантажу відповідно до Митного Тарифу України (ст. 374, п.8 МКУ);

- ПДВ складає 20% від сумарної фактурної вартості і раніше нарахованого мита.

Вантажі підлягають письмовому декларуванню за вантажною митною декларацією (ВМД), передбаченою для підприємств.

Документи, необхідні для письмового декларування вантажу

- заповнена вантажна декларація форми М16 (для вантажів вартістю від 100 до 10000 Євро) або вантажна митна декларація (ВМД для вантажів вартістю вищою ніж 10000 Євро);

- транспортна накладна на вантаж;

- інвойс з детальним описом вмісту, його кількістю та вартістю за кожною з позицій;

- копія паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінка з реєстрацією);

- копія ідентифікаційного коду;

- нотаріальне доручення, якщо інтереси отримувача у митниці представляє довірена особа;

- договір на брокерські послуги, якщо отримувач доручив брокеру представляти його інтереси у митниці;

- за необхідності, підтвердження вартості товарів – докази оплати, чеки, бірки, ярлики, прайс-листи, посилання на сайти продавців і т.і.;

- за необхідності, додаткові відомості про товар, наприклад, призначення (де і з якою метою буде використовуватися), склад, опис і т.і.;

- за необхідності, дозволи нетарифного регулювання, наприклад, дозвіл МОЗ на лікарські препарати, висновок Гемологічного комітету при імпорті каміння і т.і.;

- інші документи за запитом митниці.

Що потрібно, щоб скористатися послугами брокерів

Підписаний брокерський договір:

та інші документи, вказані у пункті (Необхідні документи для письмового декларування вантажу).

Що входить та яка вартість послуг брокера

Стандартна послуга оформлення декларації М16 складає 500 (згідно тарифу в додатку до договору) грн з ПДВ за одну декларацію. Повний перелік послуг та їх вартість знаходяться у додатку № 1 до Договору на брокерські послуги:

Організація митного оформлення містить такий перелік робіт:

- консультація отримувача стосовно митного оформлення;

- визначення переліку документів, необхідних для митного оформлення;

- визначення кодів товарної номенклатури на кожен вид товару;

- визначення необхідності проведення додаткових контролів та отримання дозволів державних органів, в залежності від коду товару (наприклад, екологічної служби, карантинної служби, сертифікати та інше);

- складання декларації форми М16 в паперовій та електронній формі;

- оплата необхідних митних платежів на рахунок митниці, при цьому отримувач повинен компенсувати сплачені мита у повному обсязі;

- митне оформлення вантажу безпосередньо у митниці (фізичне подання документів і декларацій, відстеження статусу оформлення вантажу, повідомлення отримувача щодо оформлення вантажу у вільне користування);

Термін митного оформлення

- При наявності всіх необхідних документів, дозволів і даних, стандартний термін оформлення вантажів брокерами складає 2-3 робочі дні.

- Час, необхідний для оформлення вантажу, може збільшуватися при потребі надати додаткові документи або проведення додаткових видів контролю.

- Зокрема, перевірка оригінальності товарів, внесених до реєстру інтелектуальної власності (наприклад, торгові марки Adidas, Nike, Puma, Sony, Samsung, New Balance, HP та інші) додатково може займати до 10 робочих днів.

Самостійне отримання вантажу в ЦСС в м.Бориспіль після митного оформлення

- Самостійне отримання вантажу в ЦСС в м. Бориспіль після митного оформлення

- Вантаж можна отримати самостійно в офісі компанії за адресою: м. Бориспіль, вул. Броварська, 3 за розкладом, зробивши необхідні налаштування в особистому кабінеті розділ «Адреса доставки».

Для отримання вантажу необхідні такі документи

- документ, що посвідчує особу (паспорт, посвідчення водія);

- для вантажів, що оформлювалися не брокерами, документ, що підтверджує факт випуску вантажу у вільний обіг (копія транспортної накладної з відміткою митниці);

- якщо вантаж отримує особа, що не вказана як отримувач у товаро-супровідних документах, необхідно додатково надати копію паспорту отримувача, засвідчену підписом отримувача, з дозволом видати вантаж іншій особі, з зазначенням імені та прізвища довіреної особи або відповідне нотаріальне доручення.

Термін перебування вантажу під митним контролем

Термін перебування вантажу на митному складі не може перевищувати 30 календарних днів від дня його надходження на митну територію України (ст. 233, п.6 МКУ). Протягом цього терміну вантаж має бути оформлений або повернутий відправникові.

За 5 робочих днів до закінчення терміну зберігання вантаж автоматично передається для повернення відправникові.

Повернення вантажу відправникові

У випадку відмови отримувача проводити митне оформлення вантажу, отримання відповідного запиту від станції відправлення або по закінченню терміну перебування вантажу під митним контролем вантаж повинен бути повернений відправникові.

Процедура повернення може займати до 14 днів.

У випадку закінчення кінцевого терміну перебування вантажу під митним контролем (30 днів від дати прибуття вантажу) вантаж повертається першочергово.

У випадку відмови проводити митне оформлення і повернення вантажу відправникові, якщо вантаж прибув до України на умовах «Оплати за транспортування отримувачем», отримувач повинен сплатити за доставку вантажу в Україну.

Чи можливе часткове оформлення вантажу

Ділення партії товару є можливим тільки у випадку, коли це не веде до зменшення суми митних платежів (п. 20, абзац 2 ПКМУ №450 від 21.05.2012).

Знищення вантажу

- Згідно законодавства України компанія немає можливості знищити вантаж, що знаходиться під митним контролем.

- Вантаж у будь-якому випадку повинен бути повернений відправникові.

Чи обов'язково заповнювати Основні дані?

У вкладці 'Мої дані', у розділі 'Основні дані' є поля, обов'язкові для заповнення, вони позначені '*' і необхідні для заповнення митної декларації та, щоб наші менеджери могли зв'язатися з Вами по e-mail, телефону з метою інформування, консультування або уточнення інформації щодо Ваших відправлень.

Як зареєструвати нову посилку?

Після замовлення в інтернет-магазині Китаю, магазин надішле Вам на електронну пошту лист підтвердження замовлення з номером відстеження (Tracking number). Зверніть увагу, такий лист, зазвичай, приходить через декілька днів після замовлення. Для того, щоб зареєструвати нову посилку, натисніть на кнопку 'Реєстрація посилки'.

Що необхідно знати про додаткових одержувачів посилок.

У вкладці 'Мої дані', у розділі 'Додаткові одержувачі посилок' Ви можете додати різних людей у список одержувачів, заповнивши необхідні поля. У полі 'Назвіть одержувача' - вкажіть коротке ім'я для ідентифікації, наприклад, брат, сестра і т.д. Зверніть увагу:

- одержувачами повинні бути РЕАЛЬНІ люди, щоб на вимогу митниці вони могли надати копію паспорта;

- одержувач НЕ повинен мати свій профіль на сайті Qviq, інакше посилки з його профілю і Вашого можуть об'єднати на митниці для нарахування мита;

- імена та адреси отримувачів повинні бути РІЗНИМИ.

Якщо адреси будуть повторюватися, то митниця може об'єднати кілька посилок і нарахувати мито, виходячи із загальної суми товарів (якщо буде перевищення 100 євро).

Вартість доставки з Таобао, Алібаба, 1688

Китай авіа: 1 кг – 14,5$
Вартість ПДВ
За законодавством України, товари до 100 євро в одному відправленні від одного відправника НЕ обкладаються митом.
Якщо вартість замовленого Вами товару перевищує 100 євро, то вам доведеться сплатити 20% ПДВ від суми перевищення ліміту, а якщо вартість замовленого Вами товару перевищує 150 євро, то Вам доведеться сплатити додатково мито в розмірі 10% від суми перевищення 150 євро і 20% ПДВ від суми перевищення з нарахованим митом від 100 євро.
Приклад  1. Вага товару 1 кг. Вартість товару – 99 євро, сума не  перевищує ліміт вартості товару за який непотрібно сплачувати мито.  Загальна вартість доставки включає в себе тільки вартість транспортування 1 кг товару.
Приклад  2. Вага товару 1 кг. Вартість товару – 120 євро 20% ПДВ від суми перевищення ліміту – (120-100) Х 20% = 4 євро.  Державі буде сплачено 4 євро. Загальна вартість доставки включає в себе вартість транспортування 1 кг товару + 4 євро
Приклад  3. Вага товару 1 кг. Вартість товару – 170 євро 10% мито від суми перевищення 150 євро – (170-150) Х 10% = 2 євро 20% ПДВ від суми перевищення з нарахованим митом – (170-100+2) Х 20% = 14.4 євро.  Державі буде сплачено 16.4 євро. Загальна вартість доставки включає в себе вартість транспортування 1 кг товару + 2 євро +14.4 євро

Дякуємо, що обираєте Qviq. Разом ми рухаємось вперед!

Залиште заявку і ми з вами звʼяжемось протягом дня

Незалежно від того, чи вам потрібно доставити товари для особистого користування або організувати бізнес-перевезення, наші фахівці завжди готові допомогти. Покладіться на наш досвід, і ми забезпечимо надійне та ефективне рішення для ваших логістичних потреб.
Спробуйте ще раз!
Спробуйте ще раз!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.